Geoblog.pl    salicjo    Podróże    otostop in Turkiye    camping in Gebze

camping in Gebze

Turcja
Turcja, Gebze

Szybko dotarliśmy do Bursy (Ulu Dag jest piękna) i do Yalovej, gdzie mogliśmy załapać się na prom, ale wybraliśmy okrężną drogę, bo i tak wiedzieliśmy, że nie ma co wjeżdzać do Istanbulu w nocy.
Ok 2 nad ranem rozbiliśmy się koła stacji benzynowej w Gebze, a przez całą noc latały nad nami samoloty:(((
Rano fuksem dotarliśmy do Uskudaru i cudownym zbiegiem okoliczności znaleźliśmy mieszkanie naszych hostów.

*************************************************************************************

Quickly we came to Bursa (Ulu Dag is beautiful) and Yalova, where we could catch the ferry, but we chose a circuitous route, and so he knew not what to go into Istanbul at night.
About 2 o'clock in the morning we have broken a wheel station in Gebze, and overnight aircraft were flying over us: (((
Fuks morningwe arrived at the Uskudaru and wonderful coincidence, findapartment of our hosts.