Geoblog.pl    salicjo    Podróże    Hola Espaniola    wycieczka cs: MONTSERRAT

wycieczka cs: MONTSERRAT

Hiszpania
Hiszpania, Montserrat

Hola cs-barcelonians:) and cs-travelers!!!

I have plan go to Montserrat for one day, 16 of February. I would like to be on conventual mass at the Basilica (it will at 11) than going to museum and all that typical turistic things:)))

look here for more detalies:

If You want to join me, I'm going by train at 9:36, form PLACA d'ESPANYA - we could meet there

or just contact me

So who is in?

Kisses

Ania
--------------------------------------
So we went: Stefan (Poland), Kumar (India), Melissa (Malesia), Mrulio (Brazil)
All day in the mountains. Although I hurt my ankle and had to prop a stick, I went to Sao Joao, and the views were fantastic. Then we went to the brewery and patatas bravas to nearby Mantresy and learned that bestowed a kick. We were able to wile cheaper to pay for a ticket to Mantresy and at the hour for a complete buckshee enter the monastery. Well, cuz the next time ...

*******************************************************************

I pojechaliśmy:ja , Stefan (Polska), Kumar (India), Melissa (Malesia), Mrulio (Brazil)
Cały dzień w górach. Mimo, że bolała mnie kostka i musiałam się podpierać kijem, weszłam na Sao Joao i widoki były fantastyczne. Potem poszliśmy na browar i patatas bravas do pobliskiej Mantresy i dowiedzieliśmy się, że dalismy się w kopać. Mogliśmy o wile taniej zapłacić za bilet do Mantresy i w godzine za zupełną darmochę wejść pod klasztor. No cuż...następnym razem